Повідомлення з Електронної системи охорони здоровʼя (ЕСОЗ) з кодом підтвердження, номером е-рецепта або е-направлення з 20 лютого 2025 року надходитимуть через Viber 📲. СМС залишаються гарантованим каналом доставки у разі відсутності Viber. Зміни запроваджені через оновлення постанови КМУ №411 від 25 квітня 2018 року “Деякі питання електронної системи охорони здоров’я”.
Порядок доставки повідомлень:
- Якщо пацієнт має Viber — повідомлення надсилається цим каналом. ✅
- Якщо Viber відсутній — інформація доставляється через СМС. 📨
- Наступний етап — пуш-повідомлення через додаток «Дія» (про це буде додаткова інформація). 📱
Якщо пацієнт не має телефону? 🤔
Пацієнти без телефону отримуватимуть інформаційну довідку на папері. 📄
Процедура для таких випадків:
- Під час реєстрації в ЕСОЗ лікар обирає метод автентифікації «за документами». �
- Створюється е-рецепт/е-направлення та друкована довідка, яка містить:
- ту саму інформацію, що й електронний документ;
- код підтвердження. 🔑
Автентифікація через іншу особу 👨👩👧👦
Для дітей до 14 років або недієздатних осіб (як додатковий спосіб):
- Повідомлення надходитиме одному з батьків або законному представнику. 👨⚖️